Veelgestelde vragen

De kassa is te bereiken in theater de Luifel: Herenweg 96, 2101 MP Heemstede. Telefoonnummer: 023 - 548 38 28 Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 13.00 uur.

Dit kan simpel door op het bestelformulier (dat verschijnt als je bestelt) aan te kruisen dat je met de cadeaubon wilt betalen.

Jongeren met CJP krijgen korting. Wij hebben geen seniorenkorting.

Dit is niet nodig; je kunt deze ook met de streepjes- of QR-code downloaden op je smartphone en bij de ingang tonen.

Je kunt in dat geval per e-mail (info@podiaheemstede.nl) contact opnemen met de kassamedewerk(st)er. Ook kan de kassamedewerker op de avond zelf de ticket voor je opzoeken.

Kijk eerst in je spam en als dat geen resultaat heeft kun je per e-mail (info@podiaheemstede.nl) contact opnemen met de kassamedewerk(st)er.

Je kunt altijd zelf aangeven als je of je op de wachtlijst geplaatst wilt worden door op de knop “wachtlijst” te klikken in het desbetreffende programma. Hartsvrienden hebben voorrang op de wachtlijst.

Je kunt deze voorstelling bijwonen zonder extra kosten. Mocht je niet in de gelegenheid zijn de voorstelling op de nieuwe datum bij te wonen, dan kun je de kaarten annuleren (info@podiaheemstede.nl) en wordt het aankoopbedrag teruggestort.

Als de voorstelling wegens omstandigheden definitief wordt geannuleerd, dan informeren we je hier tijdig over via e-mail. Het bedrag van je aankoop wordt automatisch binnen 3 weken teruggestort. Controleer voor de zekerheid je rekeningnummer in je account.

Dat mag, maar eenmaal aangeschafte toegangskaarten kunnen in principe niet meer worden geruild. De toegangskaart is niet persoonlijk. Bij verhindering kan je de kaart aan iemand anders overdragen en er iemand anders blij mee maken. Lukt dat niet: laat het ons zo vroeg mogelijk weten, misschien dat wij toch nog iets voor jou kunnen doen.

U kunt uw wachtwoord opnieuw instellen door de volgende stappen te volgen:

- Ga naar de login pagina
- Klik daar vervolgens op de 'Wachtwoord vergeten?' link onder de invulvelden.
- Vul dan uw email-adres in waarmee u uw account bij Podiaheemstede.nl heeft geregistreerd en klik op de knop 'verstuur e-mail'.

Indien uw email adres inderdaad voorkomt in onze administratie dan krijgt u op dat email-adres een mail om uw wachtwoord te resetten. Deze mail bevat een link, deze dient u aan te klikken. Vervolgens opent zich een nieuw scherm waar u uw nieuwe wachtwoord kunt invoeren. Zodra u deze opslaat, word u automatisch ingelogd met uw nieuwe wachtwoord.

Indien u de melding krijgt 'Token verlopen' dan dient u opnieuw een verzoek tot het wijzigen van uw wachtwoord in te dienen middels de hierboven beschreven stappen.

Dit kan: ga naar “mijn account”, daar kan je jouw gegevens aanpassen.

Ja, alle locaties zijn rolstoeltoegankelijk, maar het aantal rolstoelplaatsen is beperkt en dienen uiterlijk twee dagen van tevoren per e-mail te worden gereserveerd: info@podiaheemstede.nl.

Als je daarom bijzondere plaatsen nodig hebt: laat ons dat zo snel mogelijk weten, maar uiterlijk twee dagen van tevoren per e-mail, wij kunnen dan zien wat mogelijk is.

Speciaal voor de bezoekers met een gehoorbeperking is er in de theaterzaal een ringleiding aanwezig. Dit maakt het mogelijk om de voorstelling goed en zonder omgevingsgeluid te volgen. Dit geldt alleen voor de Luifel.

Zie hiervoor de pagina locaties.

Sommige artiesten laten laatkomers nog binnen. Meld je bij een van onze gastvrouwen/heren om te zien wat mogelijk is.

Ja, er is een onbewaakte (eigen risico) garderobe.

Dit verschilt per voorstelling/concert. Er zal in of na de pauze een gratis drankje voor je klaar staan.

Ja.

Nee, dit is niet toegestaan.

Nee, dit is niet toegestaan.

We horen graag je feedback en verbeterpunten: mail naar info@podiaheemstede.nl.

Heb je een andere vraag? Mail deze naar info@podiaheemstede.nl.